<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8141437874801300096\x26blogName\x3dMFI\x27S\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://arennnnnnn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://arennnnnnn.blogspot.com/\x26vt\x3d7965986585925594248', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
M F I ' S
Posts
Arenn
Contact
Credits
+ follow Dashboard



Down and Down.
Thursday, November 3, 201111:03 PM


                                       I HATE MYSELF !
kenape perangai aku terok sangat ? teramat terok . mmg dari dulu lagi aku mcm ni . tak reti jage hati orang lain and always buat the same mistake. ye, itulah perangai aku . Serius dari dulu lagi aku memang bertekad nak berubah but I can't. aku pon tak tahu kenapa. Agaknye perangai ni mmg dah sebati dengan diri aku kot. Hari ini pon aku dah buat 2 orang sakit hati dan marah .
to Aiman , aku mintak maaf sangat-sangat . Sumpah, aku takde niat nak kutuk kau. aku just nak cerita semua tu dengan kawan baik kau. But kau dah salah anggap. Hm, aku ngaku memang dari dulu aku selalu buat bende yg menyakitkan hati kau. Kau larang aku buat bende tu and bende ni but aku degil aku buat jugak. See, how stupid I am . Skarang kau dah benci aku, memang padan ngan muka aku kan :) Hm, but ikhlas aku mintak maaf sangat-sangat. Sumpah aku menyesal and aku ngaku aku still sayang kau lagi . Aku harap sangat kau boleh maafkan aku . Serius now aku down gila-gila . Sumpah aku benci diri aku sendiri. Aku rasa kalau aku mati lagi bagos. Kau ponn tak kan sakit hati lagi dengan perangai aku yang cam sial ni kan .